fredag 24 mars 2006

Hästig vecka...

Har det blivit! Hade inte tänkt vara i stallet sååå mycket, men men.. :-)

Började med att jag hade "min" dag förra torsdagen då jag red lektion. På fredagen åkte jag ut och fodrade kväll samt tog med mih diverse utrustning hem för rengöring. På lördagen var det ju Mustang och sadelutprovning. På söndagen åkte jag ut till stallet för att koll att allt var ok med hästen samt för att hiva ur några läderremmar som blev kvar i min bil från lördagen. På måndagen var jag ut igen och tittade på höet (och Castell). På tisdagen var det åter "min dag" och då var det också dags för hovslagaren att komma. På onsdagen var jag faktiskt hemma men på torsdagen var jag ut till stallet igen! Och idag ska jag ut en gång till för att kolla på den olycksaliga hoven.... Känns nästan som att det är min egen häst... *s* Men i helgen hade jag tänkt hålla mig borta! Har en massa annat att at itu med... Uffe hoppas att han är en av de sakerna... *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig helg!!!!:-)

Jag har varit på Trädgårdsmässan i Älvsjö idag - min julafton!
Fast idag var jag inte riktigt 'på hugget' - känner mig mest bara trött, så jag åkte hem ganska snart.