söndag 26 februari 2006

Trött

Gick upp vid halv sex i går morse och drog genast ut i skogen för att vara tävlingsledare. Var igång precis hela dagen och kom inte hem förrän kl 17. Hade då sett fram emot en mycket lugn kväll, men fick genast veta att Nissan var paj och att jag måste låna ut Berlingon i en vecka.... Kul, kul... Det blir man ju jätteglad över att få höra.... Speciellt så där "rätt upp och ner". Så det var ju bara att sätta igång och försöka lösa det problemet. Jag har ju ingen lust att vara utan bil i en vecka. Det händer en massa roliga saker nästa vecka som jag behöver ha bil för att kunna vara med om. Så det blev ingen mat eller lugn och ro förrän framåt 19 på kvällen och då kan ni ju tänka er hur jag kände mig eftersom jag bara fått i mig någon kopp kaffe och någon macka på hela dagen - ja just det, som en punkterad ballong.

Nu på morgonen sov jag som en stock tills klockan var kvart i nio. Då ansåg hundarna att nu får det vara nog så då var det bara att kliva upp och ge dem mat och släppa ut dem och sedan är jag ju vaken.... Bara att äta frukost. Upptäckte att någon glömt stänga för soffan så Felix har legat och gnott och bäddat i den hela natten... *suck* Har en grym träningsvärk idag efter de tre senaste dagarnas motionerande. Gårdagen blev nog droppen, det tar på krafterna att promenera en hela dag! Jag stapplar omkring som en gammal 90-åring....

Idag ska jag gå på bokrean har jag bestämt. Inte för att jag har några pengar, med en uppsagd hyresgäst och en trasig bil med mera, med mera, men det skiter jag i! Jag har sett fram emot bokrean länge nu!!!

Inga kommentarer: