måndag 6 februari 2006

JÄKLA MORGON!

Usch vad arg jag var i morse! Försov mig - rejält. Det är väl första gången på flera år som jag försovit mig... Har inte det minsta minne av att mobilen ringt... Det kanske är den som strulat? Hmmm....

Kliver upp, bara för att upptäcka att Felix skitit inne. Inte ett pip har han sagt! Han som var så duktig med sådant när han var yngre. Undrar om han kommit in i "den andra barndomen"? Om han inte passar sig så ska jag sätta blöja på honom! Som man gör med gamlingar!! Vad förnärmad han skulle bli...*s*

Sedan upptäckte jag att kaffet jag förberett så noga igår och ställt in med timer, förvisso hoppat igång som det skulle, men timern slog ju av efter ett tag. Så då fick man börja med att diska ur gammalt kallt kaffe innan man kunde brygga nytt. Utöver att ta hand om hundskiten på golvet då! Fy, vilken morgon!

2 kommentarer:

Schultzberg sa...

Låter som en .... skitmorgon kanske ;)

Anonym sa...

Skaffa en riktig väckarklocka!