söndag 19 februari 2006

Sundsvallresan

Hmmm... Det hände inte så mkt... Utöver att jobba, förstås! Tog tåget från Uppsala vid 7 på morgonen och anlände runt 10 och satte igång med mötet direkt. Planerade bl.a. för "VemGör Vad När" under resten av våren. Vid 17 drog vi till hotellet och checkade in och sedan var vi några som samlades i hotellets "sällskapsrum" och drack lite öl och "snackade skit"! Mycket trevligt! Extra trevligt blir det ju eftersom jag inte har några arbetskamrater till vardags.... Sedan samlades vi allihopa för gemensam middag på kvällen oc åt och hade trevligt. Kom väl i säng framåt 22.30... Och så drog vi igång vid 8 nästa dag. Pratade och fattade beslut om en massa saker, varav jag glömt säkert hälften.... Vid 16 packade vi ihop och satte oss på tåget hem igen och vid 19 så hade jag en Axa studsandes runt mig, febrilt viftande på svansen och vältandes ner allt som inte var fastlimmat eller fastspikat!

Ja, det var min Sundsvallsresa det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

OK - då vet jag! Man kan ju inte behöva gå här & undra hur länge som helst...
Inga skandaler...??

Jenny sa...

Hehehe.... De tar jag telefonledes i så fall!