måndag 20 februari 2006

Kilroy

Jag tycker Kilroy är så söt på denna bild när han sitter och balanserar på trappräcket, så jag var tvungen att lägga ut det... *s*




Och så här gör han ofta... Kryper in under mattan för att smyga på hundarna! Allt som oftast går det bra, men vid ett tillfälle (tidig morgon) så råkade jag snava på honom! Då blev han högeligen förnärmad!!!

Kilroy har fått (läs: beslagtagit) en liten kartong. Han fullständigt älskar att ligga i denna kartong, så nu har jag lagt dit en liten handduk så att det ska bli lite mjukare åt honom. Antar att han gillar att det är lagom höga kanter runt honom - innan kartongen gjorde entre så låg han gärna ihoprullad invid dammsugarslangen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå vilka fina bilder!!!!!!! Å vilken fin kissssssse! Men oj, det ser farligt ut med kisselådan på kanten sådär! Gullegullmissekissen kan ju ramla ner....

Jenny sa...

Jag har flyttat på den....*s*

Anonym sa...

Pust! Tack....:-)