lördag 4 februari 2006

Hemma igen!

Fy vad less jag är på denna kyla! Tycker inte jag gör annat än fryser!Om det inte vore för doggzen skulle jag starkt överväga att emigrera till varmare nejder!!! Tror nog inte att Uffe är nödbedd på att följa med...?

Men jag hade trevligt hos Mia i alla fall! Det var så länge sedan vi sågs och timmarna flög iväg! Axa fick sin knöl undersökt och Mia trodde att det var en fettknöl utifrån det hon kunde se av vad som kom ut ur knölen men hon skulle titta nogrannare i mikroskop på jobbet. Var hon det minsta osäker så skulle hon skicka det vidare till labbet. Vore skönt om det bara var en fettknöl... Och så himla smidigt det gick - bara ett litet stick och sedan ut med vätskan på ett mikroskopglas.

Nä, nu ska jag försöka tina upp... Blev nedkyld bara av att gå de futtiga metrarna från bilen till affären och tillbaka samt från bilen in i huset! Helt otroligt! Men det kanske är jag som är extra frusen och inte att det är så vanvettigt kallt? Men skumt är det... Jag har ju flera lager, täckjaka, stickad tröja, långfillingar etc etc... Nä, det MÅSTE vara osedvanligt kallt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är VERKLIGEN lik din far!