onsdag 8 februari 2006

Igår

Bilade jag till Örebro för att göra en kontroll. Vädret var inte roligt på morgonen och väglaget var ännu värre... Inte kul att köra 20 mil då... Såg dock bara en olycka så det får man väl säga vara bra...

Det tog i alla fall precis hela dagen att ta sig dit, göra kontroll och köra hem. Lunch bestod av en smörgås och en kopp kaffe klockan 3 på em på en bensinmack...

När jag kom hem var det bara att byta om och bege sig till stallet. Upptäckte att jag skyndat mig i onödan då ridhuset var uthyrt fram till kl 20.... Men Malin hade kaffe och sockerkaka som hon bjöd på, så vi satt och fikade ett tag.

Axa var med mig hela dagen, men Felix har ju fått hem sin älskade husse så han vägrade kliva upp i morse och följa med - han skulle ligga och sova i sängen med husse!

På tal om doggzen så har jag nu fått hem kopior på deras respektive journaler. Riktigt intressant att läsa. Man har ju en förmåga att glömma saker... Och ja, Felix journal var en diger bunt.... Fast mycket består ju av alla de otaliga blodprover som jag tog när vi försökte ställa in levaxindosen.

Inga kommentarer: