tisdag 14 februari 2006

Helvetisk vecka

Jag är verkligen urkass på att tidsplanera... Den här veckan kommer inte att bli rolig!*suck* Skulle behöva lägga en hel del tid på söktävlingen där jag ska vara tävlingsledare, men i och med Axas löp så har det strulat till sig med hundvakt - jag måste ju separera hundarna och helt plötsligt blev två dagar i Sundsvall till 4 upptagna dagar när man måste hämta och lämna hundar hit och dit! Och det har jag egentligen inte tid att lägga, men vad gör man? Bara att bita ihop och jobba på....

Igår drog jag iväg vid strax innan 8 på morgonen och kom inte hem förrän vid 7 på kvällen och när man duschat och utfodrat sig själv och hundarna så orkade man inte göra något annat än att gå och lägga sig...

1 kommentar:

Schultzberg sa...

Du kommer att få det lungt och skönt i fyra dagar med dina underhållande kollegor ;)