fredag 18 januari 2013

Kickspark!

I en fantastiskt fin solnedgång hade jag och Anna träffats för att åka lite kickspark ihop!
 
Söt-Hetzer i soffan tidigare idag - sur för att matte jobbar och hon inte har något att göra.... Men på eftermiddagen flexade jag ut för att hinna iväg innan det blev mörkt!
 
Heinz, Hetzer och Blinka busade runt med varandra medan vi ställde i ordning kiccksparkarna och plockade fram selar och linor....
 
Hetzer har ett gristryne?
 
En fin bana låg framför oss. Ganska kort, vilket ju är bra med tanke på min dåliga kondition, att Hetzer bara är 9,5 månad och att Heinz är skadad.... :-)
 
Hetzer och Blinka!
 
Anna och Blinka
 
Även Heinz fick dra lite! Skithunden - jag vet inte vad han fick för sig men vid ett tillfälle drog han mig rakt ut i snön! Hmmmm.... Men utöver det hjärnsläppet så gick han som på räls!
 
Blinka blev lite full i snö....
 
Underbara lilla Loppan Hetzer! Även om hon är måttligt road av att dra så älskar hon att springa, och med de andra hundarna runt omkring så drog hon riktigt bra! Kommer kanske bli något av det hela i slutändan? :-D
 
Hetzer - en dragstjärna i vardande? ;-)

1 kommentar:

Skogsmor sa...

.....vem har roligast?!:-))
Det ser verkligen kul ut!