torsdag 17 januari 2013

Hundvakt!

 
Häromdagen var jag på Biltema igen och tittade länge och väl på den här utstyrseln och till slut slog jag till.... Jag är en sådan sök-nörd! :-) Ska bli kul att få se hur hundarna reagerar på detta....!
 
 

Igår kom Simcha hem till oss. Jag ska vara hundvakt i några dagar åt  matte Claudia. Simcha är en tollare.


Hon fann sig snabbt tillrätta med mina vovar som bägge blev mer förtjusta i henne än vad hon blev i dom..... *s*
 













Hetzer tillbringade kvällen i soffan....
 
 












Mysigt att ligga nära husse!
 


Till och från måste man ju gå och kolla om man kan sätta fart på Simcha....
 
 

Men Simcha ville inte lämna soffvärmen och chansen att få lite gos på magen!
 

Ut på promenad.....

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Kanske lite scary i början att komma ny till flocken......:-)
Men en riktig sötnos!
Du lär väl också bli en sötnos i DEN utstyrseln!!:-))