torsdag 16 april 2009

Dagens rapport...

Igår var jag ut på UBK och tränade lydnad med Heinz. Var nere på klubben i 2 timmar och det var många hundar på plats. Heinz var jättegullig och skötte sig kanon. Han var riktigt duktigt fokuserad på mig och sina uppgifter och mot slutet så var han bara lite pipig på platsliggningen - det går framåt! :-)

Idag körde jag och Heinz inspektionsbesök i trakterna kring Sura så på vägen hem stannade jag till hos svärföräldrarna och bjöds på mat och fika. Heinz var lycklig för han satte i sig hela 2 grisöron!

Ikväll kommer Freddie och Aqua hit och sedan blir det hundträning hela helgen så jag räknar inte med att hinna uppdatera bloggen förrän tidigast på söndag kväll...

3 kommentarer:

Skogsmor sa...

Hörru du - du måste anhålla om ledigt från bloggen minst 4 veckor i förväg! Och ledigheten får inte vara längre än 1,5 dygn(-:
Hur ska jag stå ut.....*trummar med fingrarna*

Lycka till med träningen dårå.....:-)

Camilla sa...

Hrm...vägarna förbi sura...och inte hörde du av dig heller....:)

Jenny sa...

Nä, kände att det bara hanns med ett besök.... Får välja dig nästa gång! ;-D