torsdag 21 augusti 2008

Spännande att jobba...

Har varit ute och inspekterat diverse växtodlingar under dagen idag... När det började dra ihop sig till lunch stannade jag till någonstans långt ute på vischan vid några fält jag tänkt titta på, släppte ut hundarna, drog fram termos och macka..... Sedan skådade jag himlen! Kan säga att lunchen åkte in i bilen igen och jag inspekterade alla åkrar jag hann innan det brakade loss... Fast turligt nog för mig så drog det vidare fort.... Mitt jobb har vissa nackdelar - åskväder när man befinner sig ute på öppna fält är ett av dem.... Men lite charmigt är det ju också! :-)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att du är så förnuftig och har respekt för åskan!!!
Igår när jag åkte hem från jobbet var det ett enorm åskväder över nejden. Men tror du golfarna brydde sig? Nä, golfbanan full med folk och det hade ändå åskat ett bra tag.....

Anonym sa...

P.S. Har du ny firmabil??? Hur får doggsen rum i den lille....?!

Jenny sa...

Japp, ny bil.... Men både Heinz o Lyra får plats utan problem!