onsdag 19 september 2007

Diverse...

Dagens felläsning: Såg en tråkig rubrik idag om en bonde som inte gett sina får någon mat. Men först började jag skratta för det såg precis ut som om det stod att bonden hade ätit upp fåren - att han hade "svalt fåren"! *s* Så kan det gå.... När man läser för fort!
I går startade jag upp min valp- grundkurs. Jag gick ut hårt med ett rejält teoripass, så de fick lämna sina hundar hemma. Axa och Heinz fick dock vara med som visningsobjekt vilket jag tyckte att de skötte bra!
Idag har det varit kontorsjobb för hela slanten och ikväll ska jag iväg och träffa Aktie-gruppen. Sedan måste jag fixa en inlämningsuppgift till skolan också.... Så idag får hundarna ha en tråkig dag.... Imorgon blir det nog lite roligare för då hade jag tänkt köra lite spår och uppletande. Axas svullnad är nästan helt borta nu, så det är väl bara att köra på. Hon har ju börjat löpa nu också, men Heinz är för liten för att fatta något än så länge, tack och lov.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur orrrrrrrrkar du, människa!???
*pust*