måndag 24 september 2007

Det var ju typiskt!

Där fick jag, för att jag trodde att jag skulle slippa ta Axa till veterinären när hennes svullnad i huvudet gick ner så fint av sig självt.... Nu har hon ju varit halt i några dagar och jag har trott att det berott på att hon ser ut att ha lite självsprickor i trampdynorna (det vore inte första gången), men idag böjde jag verkligen igenom henne och hältan sitter helt klart högre upp.... Så då är det väl hennes artros-skit som spökar igen, antar jag.... Så imorgon måste jag boka tid hos veterinären...

Stackars lilla Axa-gumman...... Nu ska hon få ett extra grisöra!

3 kommentarer:

Schultzberg sa...

Ge henne hela påsen med grisöron så blir hon glad :)

Anonym sa...

Vad tråkigt att Axa är dålig igen. Supertrist.
Jag kan tyvärr inte träna nåt på torsdag, för Andreas är i väg på kurs igen. Men på söndag kan jag nog vara med, om ni ska träffas nåt då.
Vi hörs!
/Therese

Anonym sa...

Ere inte bak så ere fram å ere inte det ena så ere det andra å ere inte den ena så är det den andra å tar'e ingen ände så fortsätter det!
Pluttan, att ha ont i kroppen när sinnet e ungt - de e inte kul!!!!!
Undrar om ett grisöra hjälper....