söndag 26 augusti 2007

Söndag

Sov till halv nio - skönt! Tog sedan doggzen och stack ut till stallet där jag red Castell. Sedan for jag vidare till UBK där Heinz fick träna på att sitta uppbunden och "hålla sig i skinnet" medan jag tränade Axa. Det gick sisådär... Var lite protester från Hasses sida - han är ju egocentrerad som barn är mest.... Men med en del (läs: mycket) Frolic och bara korta träningsmoment med Axa, så gick det riktigt bra! Och sedan kunde både hundarna och jag åka hem nöjda med dagen.

Håller precis på att avsluta min lunch/middag och är så nyttig att jag äter fisk idag. Fick även ett energiryck och förberedde en krusbärspaj, så den ska jag snart stoppa in i ugnen! Har hittat ett sådant bra recept på krusbärspaj - RIKTIGT gott är det! *slickar mig om munnen*

4 kommentarer:

Schultzberg sa...

Ät inte upp all paj, frys in åt mig...snälla ;)

Anonym sa...

Lägg ut receptet, din lilla fresterska!!!!

Jenny sa...

Vad nu då? Lägga ut recept på paj? Tror du detta är Linda Skugges blogg? *asg*

Anonym sa...

Lägger HON ut recept??????????
Förresten har hon väl slutat blogga efter alla knäppgökars påhopp....