torsdag 18 januari 2007

Utbildning

Har gått en vidareutbildning nu i tre dagar via jobbet. Kul och intressant! Får jag nu positivt besked om att jag klarade slutprovet så kan jag börja titulera mig revisor också....! Men det har varit tre mycket intensiva dagar (och kvällar) så nu är det skönt att det är över....

Hade tänkt avrundadet hela med ett långt, hett, avslappnande bad men sen har jag suttit i telefon hela kvällen med diverse folk - men det var iofs också trevligt! Och badkaret finns ju kvar.... *s* Skumbad har jag ju också lyckats införskaffa. Tänk att det skulle vara så svårt att få tag på det när man går i vanliga konsum och ica-affärer... Men nu hittade jag det i en ica-affär, men då fanns det bara en sort att välja på..... Tur att den luktade ok!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena revisorn!
Vad ska du revidera för nåt??
Ha det så bra i badet!