lördag 6 januari 2007

Sista dagen på gotland!

Dagarna går och imorgon sitter jag på båten hem igen... Även om jag har haft trevligt här så ska det bli skönt att komma hem igen....

Passade på att ta en sist promenad och titta på omgivningarna längs klinten söder om Visby. Jag gick på ovansidan bort till Kneippbyn och sedan tog jag mig nerför klinten och gick på nederkanten tillbaka.

Delar av stigen var ganska brant som ni ser på bilden ovan....


Ett vattenfall fanns också till beskådan.

Axa gillade att fara runt. Bitvis höll jag henne i koppel för säkerhets skull. Hade inte velat att hon skulle ha trillat över någon kant....


Mysig skog på nedansidan av klinten.


Utsikt över Visbys hamn.


Utsikt över klintkusten söder om Visby.

Här står jag ovanpå klinten och man kan se delar av stigen som jag gick tillbaka på, nere i dalen. En trevlig promenad på några kilometer med en fin utsikt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket vackra bilder!