lördag 20 januari 2007

ARLA köket

Jag gillar att gå in på arlas hemsida och leta recept om jag behöver mat-tips. Tycker de har en smidig sök-funktion för att få fram vad man vill ha. En sak jag saknar med recepten är att jag skulle vilja ha lite mer info huruvida de tex går bra att frysa, eller om man kan dela upp dem så att man t ex gör vissa moment färdigt flera timmar innan man "sätter ihop" alltihopa. Tänkte jag skulle vara vänlig och upplysa dem om detta förbättringstips genom att slänga iväg ett mail till dem - då upptäcker jag att de inte har någon mail-adress på hemsidan!!!! Vilket skit! Man ska passa några telefontider eller skriva brev och lägga på postlådan! Vilken tidsålder lever de i? Nä, då får det vara.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan visst skicka in åsikter och tips - här t ex:

http://www5.arla.se/Default____18373.aspx

Jenny sa...

Där ser man vad webblayout betyder.... Tyckte det borde stå en mail-adress ihop med telefonnummer och snailmail-adressen....!

Tur att man har en skogsmor som har sina glasögon på sig!" *s*