torsdag 14 januari 2016

Rottweiler Cassi på besök!

Idag fick vi besök av Cassi och det visade sig att Bison är den första av mina hundar som faktiskt gillar rottweilers! ;-) Ingen av mina tidigare hundar har varit vidare förtjusta i rottisar..... Men Bison och Cassi fann varandra! Hetzer och Cassi gick överens, men var väl inga lekkamrater precis...
 
Igår var det ett vedervärdigt väder, så då blev det soffhäng hela dagen.... Hetzer var nöjd, men Bison blev djupt uttråkad!
 
Hetzer gillar verkligen inte snö.... :-) Fy vilket väder vi hade! Hela dagen höll det på.....  Men det är lite mysigt också.... Och idag ska jag ut och åka kickspark med hundarna!

Snö....

Nåväl, tillbaka till Cassi och Bison!

Vad nu Bison håller på med, vet jag inte.....

De busade runt i en halvtimme och hade superskoj - skönt, för sedan skulle jag in och ha avstämningssamtal med chefen. Då kunde jag känna mig nöjd med att bison var nöjd (efter gårdagens inaktivitet).

Tyvärr fick hon tassarna fulla med snö (ja, trots att jag klipper pälsen)..... Sådant här händer inte korthåriga hundar....
 

Inga kommentarer: