måndag 4 januari 2016

5-10 november

Mina föräldrar kom och hälsade på hos mig och eftersom jag inte tror de får tillräckligt med motion drog jag genast med mig dem ut på en promenad! ;-)

Promenerade runt i Skyttorp i det fina vädret!

Jag gjorde också en ögonfransförlängning för första gången. Blev helnöjd med resultatet så det har jag fortsatt med sedan dess.... Färgade även håret en nyans mörkare då det blivit ljusare (och brunare) med åren.... Trist, men nu är det bättre! :-) Japp! Jag har en liten, klen ådra av fåfänga som febrilt kämpar för överlevnadsutrymme inom mig...... :-)

I år hann jag med och blåsa bort en stor del höstlöv innan höstregnen förvandlade löven till smet.....

Hann också med ett träningspass med Eva och Susanne på UBK (eftersom jag anmält Hetzer till en IPO-R tävling). Bison var med för att träna passivitet och att spana på andra hundar.....

Passivitet kommer vi nog få träna en del på.....

Bra dag med fint väder och bra störningar!

Susanne följde med hem till mig efteråt och fikade och hälsade på Heinz. Och så tränade vi lite mer lydnad! :-)

Inga kommentarer: