onsdag 20 januari 2016

All work and no fun makes Jenny a dull girl....

..... Och så kan man ju inte ha det! Så idag fixade jag till fransarna. Vardagslyx! 

I övrigt har jag bara jobbat. Och nu ska jag ägna kvällen åt studier. Ska bli så skönt när provet väl är avklarat på fredag! Hur det än går.... Men jag hoppas ju att det går bra! :-)

En fd kollega hörde av sig idag. Det var kul att snacka lite! Vi gaggade på i över en timme. Passade på att rasta hundarna samtidigt. Måste vara lite effektiv nu. Dygnet har inte nog med timmar - så enkelt är det! Hundarna är måttligt roade av mitt pluggande just nu... Ska nog fira att jag har gjort provet på fredag genom att dra till ridhuset och träna med dem.....  Ja! Så får det bli....

Nä, nu är det slut på vilan! Tillbaka till studierna..... 

Inga kommentarer: