lördag 15 mars 2008

Celebert besök

Idag kom svärföräldrarna och hälsade på minsann. Det var inte igår, precis... Men å´ andra sidan så åker ju inte vi och hälsar på dem så ofta heller.... Men i det här fallet så är jag den som skött mig bäst då jag var över och hälsade på en sväng i februari! Doggzen blev i alla fall förtjusta i besöket - de fick nämligen grisöron!!! De blev så glada att de dagen till ära inte lade av en enda fis under besöket! Inte som jag märkte i alla fall, men min näsa kanske har blivit lite avtrubbad genom åren.... *s*

Ikväll blir det en slö kväll med glass framför TV:n tittandes på melodifestivalen.... Men nu ska jag plugga lite - eller rättare sagt, efter att ha sovit en liten middags-koma-lur!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å ganska rätt låt vann!
Allra bäst tyckte jag om "Empty room" med Sanna, men Perelli var bra. Tack & lov att BWO inte vann.....och Christer Sjögren.....jeezzzezz!

Kul med så celebert besök!
När ska dina föräldrar komma då?
Men du bjuder förstås aldrig....:-)

Jenny sa...

Hmmm... Vadå bjuda? Ni har ju en stående inbjudan! Du får väl göra som svärföräldrarna - ringa upp och säga att "på lördag kommer vi"!