måndag 10 augusti 2015

Gah!

Idag jobbar jag och Bison har varit ett hår av hin hela morgonen.... Givetvis! Hon har konstant bitit på saker och i 99% av fallen har det varit saker som jag inte vill att hon ska bita i..... Trots att det ligger hundleksaker och ben överallt så är mattor, skor och elsladdar så mycket roligare.....

Idag tog hon sig även upp på övervåningen för egen maskin och hittade givetvis in till kattrummet direkt! En liten kompostgsllergrind stoppar ju inte en hund som Bison, precis.....


Katterna var måttligt roade av att de numera inte får vara ifred från valp-fan..... Men än så länge är de tålmodiga och har inte klöst efter henne.....


Efter att ha hållit igång hela morgonen har hon helt plötsligt däckat som en klubbad säl! NU kan jag jobba i lugn och ro.... Problemet är att jag är helt slut och vill helst sova middag jag med..... Var ska detta sluta.....


1 kommentar:

Anonym sa...

Ni verkar ha fått in ett riktigt yrväder i huset:-)