måndag 1 februari 2010

Trälig bilkörning idag...

Skulle till Valdemarsvik idag och drog hemifrån tidigt som attan. Givetvis hamnade jag i Stockholmsrusningen och satt i bilkö från typ Kista till Västberga.... Och lagom till att jag passerat Nyköping körde jag rakt in i ett riktigt skitväder (bild)....

I slutändan var jag bara en halvtimme sen, vilket inte gjorde något - tack och lov. Fick till och med sitta ner en stund med en kaffe innan jag bytte till de vackra arbetskläderna som ni ser på bilden...

På väg hem stannade jag och tog en fika hos Ingela och hälsade på Heinz syster, Hera (Vrenzka). Hon har verkligen fått mammas huvud upp i dagen....

2 kommentarer:

Skogsmor sa...

Skönt att du kom hem ordentligt efter långturen!
Nu blir det några förfärliga snöovädersdagar igen då man inte ska vara ute på vägarna.....hoppas du slipper!

Kraaaaaaam!

Therese sa...

Ha, ha. Sådär snygg är jag också på jobbet ;-)