torsdag 8 oktober 2009

Den sjuke har bara en önskan....










Den som är frisk har många önskningar men den sjuke har bara en.... Och det kan väl stämma ganska bra! Själv är jag just nu i stadiet där jag funderar på om det kommer att bryta ut och däcka mig, eller om det kommer att passera.... Förhoppningsvis bara passera - jag har inte tid med att vara sjuk! Jobbar lite på halvfart hemifrån just nu och håller tummarna att det är över till nästa vecka. Är uttråkad, men tvingar mig själv att vara i stillhet och att dricka mycket c-vitamin... Tur att man har djur som kan roa en.... Heinz är djävulskt uttråkad efter 3 dagar i stillhet och busar gladeligen med katten. Lyckades fånga lite på bild - annars brukar de sluta så fort jag rör ett lillfinger.... *suck*
På lördag ska jag på orienteringskurs.... Jag vet - värsta dåliga tajmingen! Men jag tar mig dit i alla fall då jag måste ha det avklarat för räddningskursen..... Förhoppningsvis blir jag inte sämre.... Jag har vikt söndagen till att bara ligga i soffan och ta igen mig. Det måste räcka!

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Det är verkligen "hugg i strupen" som gäller när Kroken är i farten:-))))
Och underbara Hasse bara finner sig......vilken fantastisk vovve han är! Kanske den bäste av dem alla....?
Krya på dig gumman!!!!!!!