tisdag 12 februari 2008

Nu var det ett tag sedan...

.... som jag lade ut några bilder på Heinz och Lyra! Lyra är ju hos mig ca 2 ggr/vecka under en period när matte går en kurs på universitet som innebär långa dagar i labbet. För heinz del är det bara roligt för då kan han ju busa med Lyra hela dagarna istället för att ligga och vänta på att jag ska ha tid med honom. Även om jag är hemma så har jag ju saker att göra - ett jobb och studier att sköta. Idag ska jag plugga hela dagen - förbereda lektioner som jag ska hålla om djurens skelett och muskler. Igår satt jag och skrev på en inlämningsuppgift om skolans organisation och ledning fram till kl 22 på kvällen...

Lilla Lyra... Hon är så söt! Och tacksam att ta kort på! Det är svårt att fotografera helt(eller nästan helt) svarta hundar i jämförelse med andra färger, tycker jag.

Man kan ju inte gnaga på varsitt ben.....?

Och har man inga tuggben att gnaga på så kan man ju ta ett "riktigt" hundben att bita i istället...

Full jakt runt syrendungen (i vanlig ordning)!

Heinz härmar Neo i The Matrix?

2 kommentarer:

Schultzberg sa...

Sööta hundar :)

Anonym sa...

Vilken action!!!!!!!!!!!:-))