onsdag 6 februari 2008

Krokus har nya leksaker!

Krokus har fått nya leksaker, till sin stora förtjusning! Kilroy ratade denna klöspelare och använde sig enbart av en klösmatta som låg direkt på golvet, men den tycker Krokus inte om att använda, så då var det bara att skaffa en ny klöspelare för att rädda säng och soffa.... Och den här passade herrn mycket bättre!

Men allra roligast var kattunneln! Den springer han i flera gånger per dag (och natt!). Och det allr bästa är att här kommer inga hundnosar åt honom! Och de som vågar försöka trycka in sin nos får sig en örfil för besväret....

Annars har jag på sista tiden börjat tycka att hans färger mörknar... Speciellt på ryggen. Men jag vet inte riktigt om det är inbillning.... Jämför med bilden nedan som togs i början på december.


Men det kan ju vara ljussättning, kamerablixt mm.... Men jag tycker nog att han är lite mer röd än krämfärgad numera....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker han ser ut att ha mycket blankare päls numera och då blir den säkert mörkare. Han har väl fått det ganska bra här i livet, trots alla handikapp!
Förundrar mig att han ser lika liten ut hela tiden! Växer han inget???
Och va kul att han leker med sina leksaker! Det gör inte katten som bor här....nåja, nuförtiden har hon inga leksaker. Men när hon var ung fick hon en del men lekte aldrig med dem *suck*

Att se dina bilder av djuren är lika roligt varje gång - tack!!!

Schultzberg sa...

Krokus har ju oss att leka med på nätterna :)