tisdag 25 november 2008

Skaraslätten!


Så här såg det ut på min förstukvist i måndags morse, när det stormat hela natten! Ställde (som tidigare nämnts) in det första morgonbesöket men framåt 9 på förmiddagen bar det av mot Örebro.

Så här såg det ut när jag lagom hade passerat Köping.... Mindre kul körväder.... Och jag som trodde det skulle bli bättre ju längre inåt landet jag kom. Körde i alla falltvå kundbesök i Örebro och tog sedan in på hotell. När jag kom fram till hotellet upptäckte jag att det stod en likadan bil som jag har på parkeringen - måste alltså finnas en kollega på samma hotell! Mycket riktigt så stötte jag på Hans inne på hotellet så vi tog en fika på kvällen och snackade "lite skit".


Nu under tisdagen så har jag kört omkring på Skaraslätten (som känns liiite större än Uppsalaslätten....) och då kunde jag konstatera att snön och halkan ställer till med problem även här!

Kan inte vara kul att försöka lasta av alla dessa halmbalar och få upp släpet ur diket....
Nu på kvällen har jag kommit fram till Freddie, där jag ska bo i två nätter. Kul att träffas igen (det är ju inte alltför ofta som vi ses....)! Heinz tyckte dock hennes hundar var lite tråkiga - de bara bjäbbade på honom och var inte alls sugna på att leka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka bilder du tar!!
Rena proffsfotografen!
Kom ihåg att om du får en riktig "scoop-bild" på nånting kan du skicka den till Expressen och vinna 7000,- (eller om det var mer....)

//Skogsmor