torsdag 6 november 2008

På resande fot...

Gick upp fem i morse och brände ner till Stockholm. I mitt yrvakna tillstånd glömde jag givetvis halva packningen - extremt irriterande! Efter ett besök på en KRAV-hönsgård så bar det av till färjan för vidare transport till Gotland där jag skulle besöka en fårgård. Efter att ha anlänt till Visby så blev det snabbkissning av Heinz innan jag raskt styrde kosan mot Katthammarsvik för att hinna se några får innan det blev mörkt.... Kom tillbaka till Visby vid 18 på kvällen, checkade in, gav Heinz mat, duschade, och nu har jag äntligen fått dagens första lagade mål mat...

Nä, nu ska jag gå ut med Heinz på en kvällspromix o se om Visby är sig likt... Imorgon ska jag besöka Scan och sedan bär det iväg hemåt igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket omväxlande liv du har!!
Och Heinz hänger me....:-)

Den äldsta av dina föräldrar befinner sig på en annan ö - Her Majesty The Queen´s England.

//Skogsmor

Jenny sa...

Klart Heinz ska med! Axa hade nog också velat med, men jag hade grejer att hämta på ön och när allt var inpackat i bilen fanns det inte utrymme för nånting extra...