måndag 8 februari 2016

Värdelös helg!


Har legat däckad hela helgen i magsjuka med spyor och feber. Jätteskoj.... Hemma sjukskriven nu eftersom det inte velat ge sig.... Äter så kulinariska saker som rostat bröd och A-fil. Är sjukt less på rostat bröd och A-fil nu.....


Hetzer tar det hela med ro, som den lilla knähund hon är. Mycket skönt när man inte har energi i kroppen att göra något vettigt med dem överhuvudtaget.
 

Då är det värre med den lilla 8 månaders vovven..... Bison är så uttråkad att hon kan gråta! Hon gör sitt bästa för att roa sig själv, stackarn.....

Och jag som hade så stora planer för helgen med skogssök och jakthundsträning på agendan.... Och så blev det bara skit..... Bokstavligen! :-(

Funderar på om jag ska våga ta bilen en bit ut i skogen och släppa dem. De lär ju springa som dårar om jag bara går en liten halvcirkel runt bilen..... Och om det inte funkar så får jag väl sätta mig i en buske! Ja, så får det nog bli....

Inga kommentarer: