tisdag 20 augusti 2013

Delprov 1 i räddningshundskursen är avklarad!


I söndags var jag och Hetzer ner till Norrköping för att genomgå delprov 1 i räddningshundkursen.
 

Även om det var mulet så var det varmt och Hetzer blev bra flåsig efter sitt sök! :-)
 

Det blev en hel del "sitta och vänta-tid" mellan provtillfällena. Jag var inte riktigt frisk och sjukt trött så jag höll mig knappt vaken.... Men det var kanske bra, för jag orkade inte vara det minsta nervös! :-)
 

 

Domarnas protokoll!

Hetzer skötte sig med den äran och vi blev godkända på provet! Så nu är det bara att ladda om, för delprov 2 kommer antagligen att bli redan i november!

2 kommentarer:

Skogsmor sa...

Grattis!:-)
Sitter här å funderar på hur många delprov det är egentligen....?
Och om Hasse gjort alla??

Jenny sa...

Det är inträdespro, delprov 1, delprov 2 och slutprov. Självklar har Hasse gjort alla prov! :-)