tisdag 4 december 2012

Första vardagen igår

Så fort det blev ljust knallade jag ut en vända för att titta på omgivningarna. Hittade ett skoterspår som ledde ner i skogen alldeles bredvid mitt hus.

Det kom så småningom fram vid badet som liger bara en liten bit ifrån där jag bor. Grillplatsen får illustrera den snömängd som fallit (och med tanke på att det snöar mer idag så får ni lägga till lite mer).

Badplatsen i Fyrisån. Ser inte särskilt inbjudande ut just nu....

Grusvägen som går förbi huset.

Den lilla pricken till höger på vägen är min brevlåda!
 
Infarten till huset.

Prio 1 i söndags var att få till en kontorshörna, så jag kunde komma igång och jobba!

Så här ser fönstret ut i mitt kontor..... Tror det finns utrymme för förbättringar av isoleringen.... ;-) Fast nu har jag dragit på element samt eldat i spisen i 2 dagar, så idag kan jag titta ut genom fönstren igen!
 
Spisen - kökets hjärta!

Allén som leder till upptåget som tar oss in till Uppsala centrum på en kvart!

Japp, nu bor vi i Skyttorp!

1 kommentar:

s sa...

Oj, så härligt!!!
"Anteckna i en liten bok" allt som ev behöver åtgärdas inför kommande vinter! Det är såååå lätt att glömma och sen står man där med samma problem en gång til.