tisdag 16 oktober 2012

Idisslare eller gris?

Kom på att Hetzer bara är reggad med mig som ägare hos SKK, så jag skickade ett mail till Jordbruksverket (som ju är den instans man SKA regga hundarna hos) för att tala om att jag numera är ägare till ett utmärkt (om än ibland något enerverande) exemplar av Australian stock dog/working kelpie! Till svar på mitt mail får jag....:


"Hej Jenny!
Ditt mejl har skickats vidare till enheten för idisslare&gris!

Med vänlig hälsning / Best regards
Jordbruksverkets kundtjänst"

Jaha? Okej.... Var det en sådan jag hade köpt???? Det kan ju i och för sig förklara hennes fäbless för att äta upp mina krukväxter och böka runt i blomjorden.....!
 
 
Kelgris?
 

2 kommentarer:

Skogsmor sa...

Hahahahahaha:-)))))))))))))

Monica sa...

Du... Jag tror att Flicka och Hetzer på nåt sätt är släkt - eller kanske bara tvillingsjälar. Sovstil, växtätande, miner, barn-fixering... Ska jag fortsätta? ;)