fredag 26 oktober 2012

Dobermanns.....

 
 
Jag älskar ju dobermanns, men jag tror - till min stora sorg - att kärleken inte är besvarad....  Det verkar snarare som att de är allergiska emot mig! För jag tycker den där jäkla tratten på skallen är mer på än av i perioder! Alltid är det nå´t skit! :-( Nyss slibbade han på operationssåret och när jag äntligen kunde ta av han tratten för den sakens skull, så står det inte på förrän han fått in något som irriterar som gjort att han slibbat sönder tassen! Så nu är tratten tillbaka igen!
 
Varning! Ovanstående inlägg kan innehålla spår av bitterhet och ironi..... ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske dags för en one piece...;D

Skogsmor sa...

har du nån salva att ha på eller nåt annat att ge?
såg inte kul ut....
Macahan.....jag minns bara att han var otroligt hjulbent och att yngste sonen hette Josh:-)
Uffe e snäll han!

Jenny sa...

Japp det är han! Och nu har Heinz blivit tvättad med jodopax och iklädd socka!