torsdag 3 maj 2012

Valp-bus!

Hmmm.... Har ju funderat på att skaffa en working kelpie att ha som nästa hund. Betydligt lättare att bära i rasmassorna... ;-) Jag har inte varit så himla seriös. Hade inte tänkt köpa hund på ett tag.... Kanske först våren 2013...? Och inga får har jag heller (om de bara vill sälja till djurägare). Men ryktet har väl spridit sig för jag blev uppringd av en WK-uppfödare som hade hört att jag letar valp och undrade om jag ville köpa! Leveransklar när jag kommer hem från USA....



I helgen som var (när jag såg älgarna) så åkte jag iväg och tittade på valparna. De är verkligen söta, men det är väl iofs alla valpar.... ;-)
 

Mamma Kita är brun, men valparna är alla svart förutom en som är blå.....


Fyra tikar och två hanar var det totalt i kullen.

Tja, det kanske är dags att pröva något nytt och vidga sina vyer lite?

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Snuttisar!!!!:-)