fredag 17 juli 2009

Oväntat besök

Fasen vad kul det är att bo på landet! Jag menar, när jag bodde i stan så fick jag aldrig oväntat besök... Av en ko! Men idag så knallade det in en ko på gräsmattan bäst jag satt och jobbade! Jag hade tyvärr inte digitalkameran framme men jag lyckades få igång mobilen innan drängen hann hämta henne tillbaka. Och 10 minuter senare rymde hon igen och sprang tillbaka till oss. Hon kanske var sugen på lite Gevalia? Vad mig anbelangar hade hon gärna fått stanna och äta upp gräsmattan innan de hämtade henne, men de kom fort och den här gången blev hon placerad i en rymningssäker hage, för hon kom inte tillbaka igen...

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Hahahahaha....:-))))
Men vilken lustig & sällskaplig kossa!
Hon ville väl se nåt annat än den vanliga hagen för en gångs skull!?

De är kloka, kossorna!