söndag 14 december 2008

Söndag

Idag har inte hundarna fått göra något alls (förutom promenad). Jag tog dock med dem på en liten utflykt till ett stentorg bara någon mil norr om mig. Döm om min förvåning när jag kom fram och fick pulsa i snö! Det var förvisso trevligt eftersom man ju vadar i gyttja hemma på den leråker som jag bor på.... Såg pga snön inte så mkt av stentorget så jag får åka tillbaka ngn annan gång. Men hundarna uppskattade snön och for runt som små dårar!


Väl hemma tog jag itu med ett eftersatt område.... städning! Tokskrubbade bl a badrummet från topp till tå. Skrubbade även vidare på Axas blodfläckar - ju fler jag skrubbade bort desto fler upptäckte jag.... *suck* Passade också på att tvätta en del.


Nu börjar snart "Doc Martin" på tv och sedan är det "Burn notice". Sedan är det dax att sova och efter det börjas det om med en ny måndag!

Inga kommentarer: