torsdag 18 december 2008

Idag var jag ute och körde för sista gången i år. Träffade bl.a på dess höns som verkade uppskatta att få vara ute i sin lilla vinterträdgård.... :-)


På lunchen passade jag på att rasta Heinz vid Östersjö. Solen sken. Heinz skuttade runt och balanserade på hala klippor (och jag likaså) - hade en trevlig stund med andra ord!

Heinz - min finfina vovve!

En filmsnutt från där jag och Heinz spenderade lunchrasten.

Lite tankenötter till Heinz... Satte honom längst ner och kravlade (!) mig sedan upp på berget. Kallar sedan in honom och så får han lista ut en egen väg att ta sig upp! Motion, koordination och tankeverksamhet - mycket för en liten (?) dobbis att göra på en och samma gång... *S*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tillbringade lunchrasten vid mitt skrivbord....*suck*
Liiiiiiite avis på dig!

Och vilka vita, fina höns:-)