onsdag 10 december 2008

Det rullar på...

.... i de vanliga fotspåren..... Jobbar, jobbar och åter jobbar. Sedan hem och ut med hundarna! Idag åkte jag in till klubben en sväng. Det var faktiskt en hel del hundar där som trotsade snögloppet och tränade flitigt. Själv körde jag igenom det mesta ur apellen och 1:an och lät även Axa gå lite lydnad. Avslutade med en sejour på agilitybanan för skojs skull. Även Axa fick köra en repa, fast då mest bara slalom och tunnel. Bägge hundarna hade fantastiskt roligt så jag kände mig nästan elak när jag bröt och åkte hem, men det var verkligen ett skit-väder! Får hoppas det släpper till imorgon för då ska jag sitta på kontoret hela dagen, men jag har ju alltid möjlighet att gå ut och träna på gårdsplan. Fikarast och lunchrast ska man ju ha! Och då är det ju ljust också!! Härligt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kraaaaam på dig!:-)