onsdag 22 oktober 2008

Örebro BK

Är kvar i Örebro och passade på att nu under kvällen bege mig ut till Örebro BK för lite hundträning. Kan bara konstatera att Heinz tycker att det här med nya klubbar är extremt spännande.... Så spännande att man knappt kan hålla sig i skinnet utan jag förvandlades i rasande tempo från en någotsånär ren och prydlig person till en skitig, lerig, solkig varelse.... Men Heinz hade kul i alla fall....

Måste säga att de har det väl förspänt på Örebro BK - bara en liten sväng bort från klubbhuset börjar motionsspåren, vilket ju är perfekt i vintertider. Man åker till klubben och rastar hunden i skogen fast det är kolmörker och sedan avslutar man med träning nere på plan.... Uppsala har ju också ett motionsspår i närheten, men här talar vi om kanske 50 meter från klubbstugan!

Nu är vi tillbaka på hotellrummet och jag ska förbereda morgondagen. Sedan kommer det inte hända så mycket mer än.... natti, natti!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gå inte i mörker på främmande platser......eller kända för den delen.....finns så många sjukhuvuden som lurar därute!!

Godmorgon önskar jag dig med en häääärlig frukost!:-))

Anonym sa...

Om du var en solkig, lerig, skitig varelse hur såg då inte Heinz ut? Snyggt ekipage som kom tillbaka till hotellet kan jag tänka mig. :o))

Jenny sa...

Heinz? Han var hyfsat ren.... Han hade ju torkat av sig på mig!!!

Hade tänkt försöka smyga in lite diskret genom receptionen och in till hotellrummet, men givetvis var lobbyn knökfull med japanska (kinesiska?) turister! Och eftersom jag hade en stor dobbis i kopplet så vände sig varenda människai lokalen om och tittade....

Jenny sa...

Jaaaa! Hotellfrukost...... Det bästa med hotell...
:-D