tisdag 27 maj 2008

Måndag





Som om inte söndagen var nog, så gick jag upp och började jobba vid 5 på morgonen på måndagen och var inte hemma och klar förrän vid 1800 på kvällen. Kan inte påstå att jag hade ork att blogga då.... Var tvungen att läsa en bok om kommunikatioon (tills dess att jhag ska på träff med Lärarutbildningen nu på onsdag) så jag var tvungen att prioritera det.... Sedan släpade jag mig bara ut en liten kortis med doggzen (de hade varit hemma med Uffe hela dagen) och sedan var det natti natti.
Lägger dock ut några bilder på dessa hönor som också fått betessläpp! Man blir så glad när man ser hur de njuter av att vara ute...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte nog med att man gläds med hur hönsen njuter - de är vackra också!
Som vita fjädervippor i det gröna gräset:-)

Och jag köper ALLTID *krav*märkta ägg!