torsdag 8 maj 2008

Bloggdöden

Läste en artikel om bloggare som dött av diverse åkommor (hjärtat, främst) pga de stressade över att skriva sina blogginlägg och att vara först med sina inlägg om aktuella ämnen.
http://blogg.aftonbladet.se/1/perma/792524

Tja, det är i alla fall inget som kommer drabba mig! :-)

Nog för att jag kan ha mycket att göra och att jag ändå hinner skriva (i snitt) ett inlägg per dag, men vill jag inte så skiter jag i det.... Och kommer fortsätta skita i det! Som det här med telefoner.... Kan någon tala om för mig var det står i lagstiftningen att man måste svara bara för att det ringer? Visst, det kan ju ha hänt något allvarligt och det kan ju vara någon som ringer och vill erbjuda mig 100 miljoner - men hur troligt är det? Nä, jag svarar om jag har ork, lust och tid till att prata i telefon.... Och det är tydligen något som kan reta gallfeber på människor.... *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehehe.....det där med telefonsvarandet.....vi skulle kunna vara släkt!:-)
Jag gör precis likadant - dvs svarar när jag har tid & ork, vilket driver någon i min närhet till vansinnets brant:-))