måndag 19 maj 2008

lång dag...

Ligger efter i studieplaneringen och hade tänkt ta ledigt idag för att plugga ikapp, men tji fick jag! Blev upptagen med än det ena än det andra på jobbet så klockan var halv fyra innan jag kunde sluta... Och då var det ju bara att ta ut doggzen på en promix så att de skulle få ut och sträcka på benen. Körde ett litet uppletande med Heinz också.



Efter det hade jag inget att skylla på längre, så då var det bara att sätta sig ner för att studera och skriva PM! Så det har jag ägnat större delen av kvällen åt... Fast nyss var jag tvungen att gå ut och sträcka på benen och ta en nypa frisk luft och då passade jag på att träna lite fot och läggande under gång, varvid jag lyckades kasta bollen rakt in i ett snår med brännässlor till stackars Heinz som belöning.... Heinz var så sugen på bollen så han stack in huvudet i snåret och tog bollen i vilket fall och sedan - när han kom in igen - så ägnade han flera minuter åt att skrubba huvudet mot allt som fanns i närheten...



Nä nu måste jag plugga igen... Imorgon har jag inte tid att studera för då är jag i Lindesberg och kör hela dagen och sedan ska jag ut till UBK på kvällen, hade jag tänkt! Så det är väl bara att sätta igång... Nu!

Jamen sätt igång då....! ,-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gick det bra?

Jenny sa...

Jodå, det ena PM:et är nästan klart.... Fast det andra kommer nog ta sin tid... :-(