torsdag 10 april 2008

Efterlängtat besök!

Lyra var hos oss under dagen idag till min stora glädje, då hon motionerade Heinz ordentligt åt mig.....



Gräset är alltid grönare på andra sidan staketet och andras pinnar är alltid godare än de egna...


Leker i flygande fläng!


Frontalkrock!


Försöker slå en knut?



Lyra ger Heinz en örfil?


Heinz älskar att kasta sig ner på rygg för att sedan rulla runt ochbrottas i leran....


... och Lyra är ju inte sen att haka på! Idag fick jag använda källaringången varje gång jag skulle ta in hundarna, så jag kunde spola av dem med vattenslangen.... Sanslöst hur lerig en hund kan bli! Heinz var ju alltid värst, förstås!


Bildbevis! För en gång skull så var inte Heinz underst i leran! Lyra ser ut som att hon har fantastiskt kul! *s*

Har Lyra tagit valium?

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså......man skulle kunna ge ut en serietidning med de här två tokstollarna!:-)
Jag skrattar hejdlöst åt deras galna uppsyner & kroppsställningar varje gång:-))