måndag 2 juli 2007

Måndag

Har semester idag och det började ju bra med sol och värme, så hela förmiddagen spenderades i trädgården. Solade, läste bok samt klippte större delen av gräsmattan på framsidan. Fram emot eftermiddagen kom Eros med matte och husse på besök till Heinz stora förtjusning....

Efter att först ha försökt gömma sig under min bil (Eros var ju så STOR) så tyckte Heinz att Eros var riktig skoj....


Helskoj, rent ut sagt! :-)

Eros

Axa, som ju har lekförbud, fick beskåda det hela från balkongen....
Efter att Eros åkt hem så drog jag in till Friskis och invigde mitt nya kort med ett skivstångspass så imorgon kommer jag väl ha en redig träningsvärk igen... *s* Konstaterade medan jag tränade att nog för att jag visste att jag var starkare i höger arm än i vänster, men det här var ju rent ut sagt fånigt! Måste nog försöka bli lite liksidigare.... Medan högerarmen fortfarande med lätthet skickade upp skivstången och tyckte att "det här var väl ingenting" så höll vänsterarmen på att smälla av pga all mjölksyra... *fniss*
När jag kom hem igen så var det dags för Axa att gå ut och få köra ett lätt konditionspass, vilket hon (i sedvanlig ordning) jublade över. Tänk att det ska vara så roligt att få komma ut och springa? Tänk om man själv tyckte det? Vilken kondis man skulle ha.... Själv avskyr jag att springa - tycker det är in absurdum tråkigt....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken snäll Eros det verkar vara!!