söndag 19 juni 2016

Paddling, paj, föräldrar på besök mm mm

Dag 2 på min hemmahelg.... Jag hade en SUP-lektion inbokade med Bison mellan kl 10 och 11. Bison börjar bli riktigt bekväm på brädan och själv gör jag också framsteg. På slutet så lämnade jag Bison uppe på land och övade på att trilla i och ta mig upp igen på brädan, så nu är årets premiärbad avklarat! :-)
 
Kom hem till dukat bord (i princip). Uffe hade gjort en jättegod paj och mina föräldrar hade kommit över för att hälsa på och äta lunch. Trevligt värre! Passade på att få topparna klippta (japp, mamsen är min frisör).

Har fått så mycket gnäll på sistone att Bison har för mycket päls i ansiktet så nu tog jag tag i saken och ryckte bort luggen på henne, så nu är både Bison och jag nyfriserade! :-)
 
Ikväll ska jag och Uffe ta det lugnt och titta på film har vi bestämt. Imorgon är det dags för en ny jobbvecka.... ;-)
 

Inga kommentarer: