torsdag 16 juni 2016

Avslutning på IPO-r kursen

I måndags var det alltså avslut på IPO-R kursen. Jag och min hjälpinstruktör Eva hade raggat upp lite vänner som ställde upp och var figuranter och så hade vi en träningstävling. På bilden blir Claudia funnen utav Lycka.

Det har varit en kul kurs att ha. Det är alltid lite sorgligt att säga adjö.... Men nu ser jag fram emot sommar och lite ledighet! :-)  Med betoning på lite....

Vi avslutade i alla fall storstilat! Jag hade tagit med mig läsk och kaffe och Eva hade bakat paj....  Priser hade jag fixat också. Alla kursdeltagarna fick en hundgodispåse med en personlig hälsning och de som hamnade på pallplats fick dessutom lite extra. Få se om jag får till en träningshelg eller något åt dem i höst! Det vore skoj med ett återseende! :-)

Inga kommentarer: