onsdag 18 februari 2009

Herre på täppan och exem i öronen

Vaknade imorse och kände mig konstig... Som om något fattades... Sedan insåg jag vad det var! Jag hade ingen klåda i öronen! Tjohoo! Alla som lidit av kliande exem vet hur irriterande det är och det var jätteskönt imorse att konstatera att det inte kliade någonstans.... Fantastiskt... Tidigare läkare jag har varit hos har bara ryckt på axlarna och sagt att det inte finns något annat att göra än att använda terracortril (som inte stoppat klådan - bara lindrat den lite... i ett fåtal timmar...) men den läkare jag var till nu senast skrev ut en helt ny medicin och för första gången på jag-vet-inte-hur-länge så är jag nu helt klådfri! Livet leker! *asg* Så då får man väl tåla att bieffekten tycks vara att mina öron känns som de brinner upp inifrån i någon halvtimme efter att jag applicerat dropparna.....

Glad i hågen begav jag mig ut på kundbesök och får syn på den här lilla krabaten som leker herre över hela fårhagen (så liten som han är!).... Det var jag ju tvungen att föreviga, förstås!

Liten men naggande god?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ditt nya klifria liv!
Bara du inte fräter sönder öronen inifrån....?

Och lillen på toppen.....så söt! Hoppas han inte bröt benen av sig när han skulle ner.....

Anonym sa...

Har en fråga, funkar det??
ingela.elisa@live.com