tisdag 2 januari 2007

Usch då....

... I morse var det dags att gå upp och jobba igen... :-( I grund och botten tycker jag ju att jag har ett bra jobb, men det är ju ändå ett jobb.... Och det är så träligt att börja jobba igen när man varit ledig ett tag. I och för sig jobbade jag lite i mellandagarna, men det var ju bara på trekvartsfart....


Nåväl, nu på eftermiddagen var jag ut och tränade lydnad med Axa en sväng. Det gick mycket bra, tyckte jag! Uffe har fått kladda på alla apportpinnar innan och sedan tog jag med dem i en plastpåse så att jag skulle kunna köra på ett par pinnar som luktar av någon annan. Inte lika optimalt som om man hade någon med sig på klubben (färskare vittring), men bättre än ingen lukt alls! Axa tog i alla fall rätt pinne utan större bekymmer.





Försökte få till ett kort när hon hopp-apporterar, men det var ju lättare sagt än gjort.... Får pröva någon annan dag och då ska jag vara ute innan mörkret fallit på.... Hon ser ju ut som en gremlin!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men huuuuuuu så hon ser ut!

Hmmm, ganska lika......?
http://www.washingtonprintmakers.com/artists/lindsay/lindsay1.html