fredag 19 januari 2007

Axa hos sjukgymnast

Idag var vi på återbesök och Axa fick promenera i vatten-trasken, vilket hon är måttligt road av. Hon skötte sig dock hyfsat väl men i efterhand förstod jag att det bara var för att invagga mig i säkerhet.... När jag slappnade av och inte höll stadig koll på henne passade hon givetvis på att göra ett jätteskutt med frambenen så att vattnet stänkte rejält åt alla håll och givetvis även rätt över mig.... Efter det släppte jag henne inte med blicken något mer och resten av promenaden gick lugnt tillväga!

Efteråt böjde och stretchade Kjerstin igenom Axas vänstra bakben, vilket Axa inte direkt uppskattade.... Men vi får väl se om det har någon verkan....

2 kommentarer:

Schultzberg sa...

Men hon pruttade inte i alla fall :)

Anonym sa...

Gillar hon inte att gå i vatten?? Hon gillar ju att bada....men det är klart - hon känner sig väl instängd som i en låda:-)